Ana içeriğe atla

çocuk şarkıları 6


ANNE  SÖZÜ                          
Dinlemedim annemi
Giyinmedim beremi
Üşüttüm hapşu
Üşüttüm hapşu
Çok yaşa çok yaşa
Anneyle çok yaşa
Çok yaşa çok yaşa
Babayla baş başa
Anne sözünü dinle
Üşütme yine böyle
ş günü çıplak başla
Dolaşma sokaklarda
Çok yaşa çok yaşa
Anneyle çok yaşa
Çok yaşa çok yaşa
Babayla baş başa                                                                                                                 ANNEM PAZARA GİTTİ
annem pazara gitti gitti(2)
bana bebek getirdi(2)
bebeğim ağlar inga inga
oh ne iyi ne iyi
benim annem çok iyi

annem pazara gitti gitti(2)
bana tren getirdi(2)
trenim yapar çuf çuf çuf çuf
oh ne iyi ne iyi
benim annem çok iyi                                                       
BABALAR GÜNÜ
İşte bugün senin günün,kutlu olsun babacım
Tüm çocuklar benim gibi, mutlu olsun babacım
Benim sen canımsın
Benim sen babamsın
İsterim ki hep yanında ben olayım babacım
Yanağına bir öpücük kondurayım babacım
Benim sen canımsın
Benim sen babamsın
                                                         BEN BİR KÜÇÜK FAREYİM
Ben bir küçük fareyim
Yakalandım kapana
Kaçarken kediden
Yandı canım çok fena
Of aman aman aman
Halim kötü kaçamam
Of aman aman aman
Şu kediler pek yaman.
Bir lokma peynir için
Girdim şu tel dolaba
Şimdi nasıl çıkarım
Akıl verin siz bana
Of aman aman aman
Halim kötü kaçamam
Of aman aman aman
Şu kediler pek yaman
Sen bir küçük faresin
Yakalandın kapana
Bu kez seni affettim
Haydi koş git yuvana
Of aman aman aman
Halim kötü kaçamam                                                                                                                                                                                                                                                   Of amana aman aman                                                                                                                                                                                            Şu kediler pek yaman.                                                                                                                                                                         BİR ÇOCUK                               
Bir gün bir gün bir çocuk
Evine de gitmiş kimse yok
Açmış bakmış dolabı
Şeker de sanmış ilacı
Yemiş yemiş bitirmiş
Akşama sancı başlamış
Kıvrım kıvrım kıvranmış
Yaptığından utanmış                                       ÇOCUĞUM
Çocuğum çocuğum ben bir çocuğum
Top oynarım koşarım
Neşeliyim coşarım
Çocuğum çocuğum ben bir çocuğum
Okuluma gelirim
Şarkılar öğrenirim
Çocuğum çocuğum ben bir çocuğum
Öğretmenim önderim
Onu pek çok severim
Çocuğum çocuğum ben bir çocuğum                                   ÇOCUKLAR BİNBİR ÇİÇEK
Çocuklar bin bir çiçek
Uçuşan bir kelebek -3
Parlayan güneş gibi
Kardeşliği kuracak -3
Biz kardeşiz çocuklar
Oynayalım her yerde -3
Gelecek günler bizim
Bütün dünya içinde -3
Dünya bizim bahçemiz
Yükselecek sesimiz -3
Sevgi barış içinde
Çoğalacak neşemiz -3
Gelin birlik olalım
Tutuşalım el ele -3
Kırlarda çiçek gibi
Büyüyelim neşeyle -3                                                                          DAĞ BAŞINI DUMAN ALMIŞ
Dağ başını duman almış
Gümüş dere durmaz akar
Güneş ufuktan şimdi doğar
Yürüyelim arkadaşlar
Sesimizi yer gök su dinlesin
Sert adımlarla her yer inlesin
Sesimizi yer gök su dinlesin
Sert adımlarla her yer inlesin inlesin
Bu gök deniz nerede var
Nerede bu dağlar taşlar
Bu ağaçlar güzel kuşlar
Yürüyelim Arkadaşlar
Sesimizi yer gök su dinlesin
Sert adımlarla her yer inlesin
Sesimizi yer gök su dinlesin
Sert adımlarla her yer inlesin inlesin                                                             GEL BİZE KATIL BİZE                                                                                                                                                                 Gel bize katıl bize
Hem oyuna hem söze
Türkü söyleyip oy oy
Oynayalım loy loy

El ele tutusalım (bilgi yelpazesi.net)
Halkaya karışalım
Haydi, kardeş sen de gel
Oynayalım loy loy

Üç adımla sağa koş
Bir adımla sola koş
Bak ne güzel nede hoş
Oynayalım loy loy                                                             
HAFTANIN GÜNLERİ                                                                                                                                                         haftanın gunlerı yedıdır yedı
yedıdır sayın bakın yedıdır sayın bakın
yedıdır yedı
pazartesı ders var
okullar basla
okullar laylay lay
okullar laylay lay
okullar baslar
salıya var 5 ders calıssın herkes
calıssın laylay lay
callıssın laylaylay
calıssın herkes
carsamba gec kalam uykuya dalma
uykuya laylaylay
uykuya laylaylay
uykuya dalma
persembe gec gelme yolda eglenme
eglenme laylaylay
eglenme laylaylay
eglenme yolda
cuma geldı gayret tatılı haket
tatılı laylaylay
tatılı laylaylay
tatılı hak et
cumartesı 3 ders calıssın herkes
calıssın laylaylay
calısın laylaylay calıssın herkes
                                            HAYVANLAR
Köpeğim hav hav hav hav der
Köpeğim benden et ister
Hadi gel hadi gel cici köpeğim
Hadi gel sana ben et vereyim
Kedicim mırnav mırnav der
Kedicim benden süt ister
Hadi gel hadi gel cici kedicim
Hadi gel sana ben süt vereyim
Eşeğim ai ai der
Eşeğim benden ot ister
Hadi gel hadi gel cici eşeğim
Hadi gel sana ben ot vereyim
Tavuğum gıt gıt gıdak der
Tavuğum benden yem ister
Hadi gel hadi gel cici tavuğum
Hadi gel sana ben yem vereyim                           
KAPLUMBAĞA İLE TAVŞAN                                                                                                                                                  Evini Sırtında Taşır
Gece Gündüz Dolaşır
Ağır Ağır Gezinirken
Yolunu Hep Şaşırır
Yolunu Hep Şaşırır
Dere Tepe Aşıyor
Nede Hızlı Koşuyor
Hoplar Zıplar Durmaz Oynar
Sevimlidir Tavşan
Sevimlidir Tavşan                                                                 NEYİM VAR                              
Bir köpeğim var hav hav hav
Beni çağırır beni çağırır
Hiç kızamam hiç ayrılmam
Onu severim onu severim
Bir horozum var üüü üürüü
Beni çağırır beni çağırır
Hiç kızamam hiç ayrılmam
Onu severim onu severim
Bir ineğim var möö möö mö
Beni çağırır beni çağırır
Hiç kızamam hiç ayrılmam
Onu severim onu severim
Bir ördeğim var vak vak vak
Beni çağırır beni çağırır
Hiç kızamam hiç ayrılmam
Onu severim onu severim                                                                                                                                                                     Hav hav hav                                                                                                                                                                               Üüü  üüü                                                                                                                                                                                 Möö möö möö                                                                                                                                                                                  Vak vak vak                                                                                                          ORADA BİR KÖY VAR UZAKTA
Orda bir köy var, uzakta
O köy bizim köyümüzdür.
Gezmesek de, tozmasak da
O köy bizim köyümüzdür.
Orda bir ev var, uzakta
O ev bizim evimizdir.
Yatmasak da, kalkmasak da
O ev bizim evimizdir.
Orda bir ses var, uzakta
O ses bizim sesimizdir.
Duymasak da, tınmasak da
O ses bizim sesimizdir.
Orda bir dağ var, uzakta
O dağ bizim dağımızdır.
İnmesek de, çıkmasak da
O dağ bizim dağımızdır.
Orda bir yol var, uzakta
O yol bizim yolumuzdur.                                                                                                                                             
Dönmesek de, varmasak da  O yol bizim yolumuzdur                                 .ÖĞRETMENİM                                                                                                                                                                          24 Kasımda bayramın var
kutlu olsun öğretmenim
her yetişen insanda emeğin var
ne mutlu sana öğretmenim
çarpmayı bölmeyi yurdumu sevmeyi
geçmişi geleceği öğretenim
attığım her adımda gerçekte ve doğruda
sen varsın öğretmenim
bilgimin temelinde geçmişte gelecekte
sen varsın öğretmenim                                           çarpmayı bölmeyi yurdumu sevmeyi
geçmişi geleceği öğretenim                              PİNOKYO
Benim güzel tahtacığım
Senden kukla yapacağım
Testereyle keseceğim
Kırt kırt kırt kırt diye
Bir çiviyle çakacağım
Tak tak tak tak tak diye
Çıplak olmaz giydirelim
Bir elbise diktirelim
Bir pantolon bir şapka
Oldu güzel bir kukla
Pin pin pinokyo
İsmi olsun pinokyo                                                                                                           Pin pin pinokyo                                                                                                                                                          POFUDUK TAVŞAN                                                                                                                                                    pofuduk tavşan,pofuduk tavşan rim pam pa rim pam pa                                                                                                           pofuduk tavşan,pofuduk tavşan rim pam pa rim pam pa
dere akar,karga bakar rim pam pa                                                                                                                                         sularda  oynar balıklar rim pam pa
çiftçi toprak işinde,karga bir iş peşinde
pofuduk yokuş inişinde rim pam pa
2-rim pam pa rim pam pa rimi rim rimi rim rim pam pa                                                                        SAĞLIK ÖĞÜTLERİ
Yeryüzünde sağlık en büyük varlık
En büyük varlıktır en büyük varlık
Çok çalış çok yorulma, çok çabuk da darılma
Her şeyi dert etme, etme kendine
Yeryüzünde sağlık en büyük varlık
En büyük varlıktır en büyük varlık
Çok sıcakta oturma, çok soğukta dolaşma
Her şeyi dert etme, etme kendine
Yeryüzünde sağlık en büyük varlık
En büyük varlıktır en büyük varlık
Neşe sağlık bizimdir, neşe sağlık içindir
Her şeyi dert etme, etme kendine.                                  SİNCAPLAR 
Şu ağacı tepesinde sincaplar yaşıyorlar ) 2 kez
palamut ceviz bulunca yuvaya ta
şıyorlar ) 2 kez
Dik dik dik diri dik ) NAKARAT
Diktiri diktiri diktiri dik

Her sabah uyanınca hepsi birden ko
şarlar ) 2 kez
fındık fıstık bulunca hepsi birden ço
ş
arlar ) 2 kez

NAKARAT                                                   
                                 
YEŞİL ÖRDEK
Yeşil ördek ,güzel ördek
Atladı yuttu dereden
Mini mini balıklar
İşte şimdi geliyor
Vak vak diyerekten
Sormalı ondan başka şey
Haydi çocuklar
Güzel ördek,yeşil ördek
Sen neden hep böyle
Suda ıslanmıyorsun
Hergün kendi yağımla
Yağlıyorum tüyümü
Hem suya batmam
Hem bilmem üşüdüğümü .                      

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

çocuk şarkıları

                                      AL İ BABANIN Ç İ FTL İĞİ                                                                                                                                                           Ali Babanın bir çiftli ğ i var, Çiftli ğ inde kuzular ı var. Mee meee diye ba ğ ı r ı r Çiftli ğ inde Ali Baban ı n. Ali Babanın bir çiftli ğ i var Çiftli ğ inde inekleri var Möö mööö diye ba ğ ı r ı r Çiftli ğ inde Ali Baban ı n Ali Babanın bir çiftli ğ i var Çiftli ğ inde ar ı lar ı var Vızzz vızzzz diye ba ğ ı r ı r Çiftli ğ inde Ali Baban ı n Ali Babanın bir çiftli ğ i var Çiftli ğ inde tavuklar ı var Gıt gıt gıdak diye ba ğ ı r ı r Çiftli ğ inde Ali Baban ı n               ANNEM                                                                                                                                                              

şap şap

Eller şap şap, Ayaklar rap rap, Bir sağa, bir sola Dans edelim kol kola.

çocuk beslenmesi sağlık merkezi

                                  BROŞÜRLER Merkezden Görüntüler