Ana içeriğe atla

Gelişim Alanları sf 105 yaratıcılıkla ilgili öykü oluşturma

Geçmiş zamanlardan bir gün  sabah okuldaydım,okul 7.00'da başladığı için çok uykum vardı.Öğretmenimiz bizden kutupları ve oradaki yaşayan insanlarla ilgili bir soru sordu,biraz uykulu olduğum için sanırım kaldırmıştı beni .Ben kutuplarda buzların olduğunu buradaki hayvanların kırmızı ,pembe, yeşil renklerde olduğunu oradaki insanların buzdan şatoda yaşadıklarını aslında oranın soğuk olmadığı bizim soğuğa alışkın almadığımızı söylemiştim,ama öğretmen hayvanların bu renklere sahip olmadığını ve kutupların soğuk olduğunu söyleterek sırama oturmamı söyledim,ben küçüklüğümün verdiği  akılla ısrar ettim.Öğretmen beni ikna etmeye çalıştı bende korktuğum için inanmış gibi davrandım ama içimde hala onlara inanıyordum.o günden sonra her fikir istediğinden büyük olan birine fikrimi asla söyleyemedim.Fikirlerimi kanıtlamak için anneme danışdım annem beni destekledi.Yıllar geçtikçe ve büyüdükçe hayvanların böyle renklere sahip olmadığını ve insanların buzdan şato yapamayacaklarını anladım ama kutupların soğuk olmadığı fikrim hala geçerli  ve kanıtlayabiliceğim bir sebep buldum sanırım.Belki günün birinde araştırmalarım ve kanıtlarımla düşüncemi Dünya'ya ve öğretmenime ispatlayabilirim .

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

çocuk şarkıları

                                      AL İ BABANIN Ç İ FTL İĞİ                                                                                                                                                           Ali Babanın bir çiftli ğ i var, Çiftli ğ inde kuzular ı var. Mee meee diye ba ğ ı r ı r Çiftli ğ inde Ali Baban ı n. Ali Babanın bir çiftli ğ i var Çiftli ğ inde inekleri var Möö mööö diye ba ğ ı r ı r Çiftli ğ inde Ali Baban ı n Ali Babanın bir çiftli ğ i var Çiftli ğ inde ar ı lar ı var Vızzz vızzzz diye ba ğ ı r ı r Çiftli ğ inde Ali Baban ı n Ali Babanın bir çiftli ğ i var Çiftli ğ inde tavuklar ı var Gıt gıt gıdak diye ba ğ ı r ı r Çiftli ğ inde Ali Baban ı n               ANNEM                                                                                                                                                              

şap şap

Eller şap şap, Ayaklar rap rap, Bir sağa, bir sola Dans edelim kol kola.

çocuk beslenmesi sağlık merkezi

                                  BROŞÜRLER Merkezden Görüntüler